Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fuzja Discovery z WarnerMedia ma dodać 200 mln subskrypcji do 2026 roku

Discovery pracuje nad rozbudową oferty (fot. Wikimedia Commons/faceless b)

Przyszłoroczna fuzja Discovery z WarnerMedia do 2026 roku może dać połączonej firmie ponad 200 mln subskrypcji jej serwisów streamingowych.

- Transformacja może przynieść jedną z najszerszych ofert treści obok pakietów Disneya - pisze analityk mediów Macquarie Research Tim Nollen. Jego zdaniem już do końca tego roku łączna liczba subskrybentów Discovery+ i HBO może przekroczyć 100 mln, a przez kolejne cztery lata może się podwoić.

Discovery pracuje nad dostosowaniem swojej platformy technologicznej do HBO Max – co będzie obejmować ofertę wspieraną przez reklamy, wspólne działania marketingowe oraz umowy dystrybucyjne z lokalnymi operatorami płatnej telewizji i operatorami telekomunikacyjnymi. Discovery+ do końca br. powinien mieć 23 mln subskrypcji, a HBO/HBO Max 74 mln. Do tego inne serwisy Discovery - Motor Trend (1,3 mln) i Food Network Kitchen (800 tys.) - pozwolą zbliżyć się do 100 mln i zająć pozycję za potentatami - Disney+ (131 mln) i Netflixem (222 mln).

(MAC, 10.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.