Fuzja Discovery z WarnerMedia ma dodać 200 mln subskrypcji do 2026 roku
Discovery pracuje nad rozbudową oferty (fot. Wikimedia Commons/faceless b)
Przyszłoroczna fuzja Discovery z WarnerMedia do 2026 roku może dać połączonej firmie ponad 200 mln subskrypcji jej serwisów streamingowych.
- Transformacja może przynieść jedną z najszerszych ofert treści obok pakietów Disneya - pisze analityk mediów Macquarie Research Tim Nollen. Jego zdaniem już do końca tego roku łączna liczba subskrybentów Discovery+ i HBO może przekroczyć 100 mln, a przez kolejne cztery lata może się podwoić.
Discovery pracuje nad dostosowaniem swojej platformy technologicznej do HBO Max – co będzie obejmować ofertę wspieraną przez reklamy, wspólne działania marketingowe oraz umowy dystrybucyjne z lokalnymi operatorami płatnej telewizji i operatorami telekomunikacyjnymi. Discovery+ do końca br. powinien mieć 23 mln subskrypcji, a HBO/HBO Max 74 mln. Do tego inne serwisy Discovery - Motor Trend (1,3 mln) i Food Network Kitchen (800 tys.) - pozwolą zbliżyć się do 100 mln i zająć pozycję za potentatami - Disney+ (131 mln) i Netflixem (222 mln).
(MAC, 10.11.2021)