Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Włodarczyk dyrektorem ds. operacyjnych Krajowego Instytutu Mediów

Michał Włodarczyk przez 11 lat pracował w Gemiusie (fot. materiały prasowe)

Michał Włodarczyk, były dyrektor zarządzający Gemiusa, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. operacyjnych Krajowego Instytutu Mediów, powołanego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. 

Jako dyrektor ds. operacyjnych Włodarczyk odpowiada m.in. za koordynację współpracy pomiędzy departamentami instytutu i rozwój jego struktur. Do jego zadań należy również utrzymywanie relacji z interesariuszami rynku mediów i organizacjami branżowymi.

Michał Włodarczyk przez ostatnich 11 lat pracował w Gemiusie, od listopada 2019 roku był dyrektorem zarządzającym firmy badawczej. Z Gemiusem rozstał się w wakacje (jego stanowisko nie zostało ponownie obsadzone).

Krajowy Instytut Mediów został powołany z końcem 2020 roku przez przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego w ramach realizacji programu Telemetria Polska. Instytut na zlecenie Krajowej Rady ma realizować badanie założycielskie, przeprowadzone na reprezentatywnej próbie co najmniej 30 tys. gospodarstw domowych. Realizacja przez Krajowy Instytut Mediów badania założycielskiego ma w 2022 roku kosztować ok. 33 mln zł. Tyle pochłoną m.in.  wywiady terenowe, budowa sieci rachmistrzów i paneli walidacyjnych.

Krajowy Instytut Mediów zatrudnia ponad 40 pracowników i współpracowników. Jego struktura składa się m.in. z departamentu ds. badań (kieruje nim Aneta Tyborowska), departamentu wiedzy (Dorota Cetnarska), departamentu analiz (Michał Romanowski), departamentu data collecition (Katarzyna Filipowicz) i departamentu panelu (Anna Oziębło). Dyrektorem zarządzającym Krajowego Instytut Mediów jest Mirosław Kalinowski.

(KOZ, 09.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.