Agnieszka Kruszewska dołączyła do zespołu digital MullenLowe Warsaw
Agnieszka Kruszewska prawie pięć lat pracowała w agencji Isobar (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Kruszewska objęła w agencji MullenLowe Warsaw stanowisko visual digital designer. To nowe stanowisko, które ma łączyć kompetencje designerskie z art directorskimi.
Agnieszka Kruszewska będzie pracować w zespole kreatywnym zarządzanym przez Marcina Nowaka, creative directora. Do jej zadań będzie należeć m.in. tworzenie i realizacja digitalowych kreacji graficznych MullenLowe Warsaw.
Kruszewska ma ośmioletnie doświadczenie w projektowaniu. Prawie pięć lat pracowała w agencji Isobar jako graphic designer z zakresu digital. Zajmowała się również tworzeniem kreatywnych projektów związanych z identyfikacją wizualną oraz projektowaniem stron internetowych. Pracowała m.in. dla takich marek, jak: Tic Tac, Biedronka, Ferrero, Vectra, Allegro, Virgin Mobile.
(AMS, 09.11.2021)