Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Puls Biznesu" i "Parkiet Gazeta Giełdy" ze wzrostem sprzedaży we wrześniu

Łącznie średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich wyniosła we wrześniu br. 417 602 egz.

Spośród dzienników ogólnopolskich "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) zwiększyły we wrześniu sprzedaż rok do roku.

We wrześniu br. na pierwszym miejscu zestawienia dzienników ogólnopolskich był "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 154 075 egz. (spadek o 7,02 proc. w porównaniu z wrześniem 2020 roku). Kolejny jest "Super Express" (Grupa ZPR Media) – 88 379 egz. (spadek o 2,43 proc.). Podium zamyka "Gazeta Wyborcza" (Agora), która sprzedała się w 53 541 egz. (spadek o 12,85 proc.). Za nią uplasowały się: "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 36 530 egz. (spadek o 10,31 proc.), "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor PL) - 31 438 egz. (spadek o 2,75 proc.) i "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 21 329 egz. (spadek o 4,12 proc.). Sprzedaż "Przeglądu Sportowego" (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 16 382 egz. (spadek o 2,64 proc.). "Puls Biznesu" odnotował wzrost sprzedaży do 12 180 egz. (o 15,04 proc.). Ostatni dziennik w zestawieniu, "Parkiet Gazeta Giełdy", sprzedał się w 3748 egz. (wzrost o 7,15 proc.)

Łącznie średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich wyniosła we wrześniu br. 417 602 egz. i była niższa w porównaniu z wrześniem 2020 roku o 5,93 proc.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa. 

(KRY, 05.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.