"Komisarz Mama" w Polsacie straciła ponad 300 tys. widzów, ale będzie kontynuowana
Główną rolę w serialu gra Paulina Chruściel (fot. materiały prasowe)
Drugi sezon serialu komediowo-kryminalnego "Komisarz Mama" przyciągał do Polsatu średnio 734 tys. widzów - o 302 tys. mniej niż pierwszy, pokazywany wiosną. Już ogłoszono, że powstanie trzecia seria.
"Komisarz Mamę" można było oglądać w środy o godz. 21.05, od 1 września do 3 listopada. Polsat, pokazując serial, miał średnio 5,82 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i przegrywał z TVP 2 (12,02 proc.), TVP 1 (10,24 proc.) i TVN (9,44 proc.). W grupie komercyjnej Polsat notował 5,56 proc. i też był ostatni wśród kanałów tzw. "wielkiej czwórki" (TVN - 12,58 proc., TVP 1 - 10,74 proc. i TVP 2 - 9,52 proc.).
Z reklam wokół serialu stacja - jak wynika z danych cennikowych - zebrała 18,2 mln zł.
"Komisarz Mama" to polska wersja francuskiej produkcji "Candice Renoir". Trwają już zdjęcia do trzeciego sezonu serialu. Za jego produkcję odpowiada Polot Media.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 05.11.2021)