TTV dzięki premierze "Prince Charming" stacją piątego wyboru w grupie komercyjnej
W programie Jacek Jelonek, tytułowy Prince Charming, szuka wymarzonego partnera (fot. Piotr Filutowski/TVN)
Średnio 175 tys. widzów oglądało w TTV pierwszy odcinek gejowskiego programu randkowego "Prince Charming".
Program miał premierę w Playerze 12 października, ale nadawca zdecydował się na jego umieszczenie również w ramówce naziemnego TTV - od wtorku do czwartku o 22.30.
We wtorek 2 listopada TTV pokazał pierwsze dwa odcinki. Pierwszy przyciągnął średnio 175 tys. widzów, a drugi - 113 tys.
TTV, emitując "Prince Charming" we wtorek, miał średnio 2,58 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 4,26 proc. w grupie komercyjnej. W grupie komercyjnej kanał był stacją piątego wyboru. Lepsze wyniki uzyskały TVN (10,17 proc.), Polsat (6,95 proc.), TVP 2 (4,69 proc.) i TV Puls (4,4 proc.).
"Prince Charming" to pierwszy polski gejowski program randkowy. Model Jacek Jelonek, tytułowy Prince Charming, szuka w nim swojego wymarzonego partnera pośród 13 singli w willi w Hiszpanii.
W październiku średni dobowy udział TTV w rynku wyniósł 2,03 proc. w grupie ogólnej i 3,12 proc. w grupie komercyjnej.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 04.11.2021)