Kanał Sportowy chce stworzyć swą platformę streamingową

Kanał Sportowy ma 599 tys. subskrybentów na YouTubie (screen: YouTube/Kanał Sportowy)
Kanał Sportowy zamierza uruchomić własną platformę streamingową, w oparciu o technologię polskiej firmy Redge Media, dostawcy produktów dla telewizji internetowej.
Kanał Sportowy prezentuje swoje programy na YouTubie i na tym portalu ma być nadal obecny. Docelowo jego produkcje pojawią się też na własnej platformie. Kanał zdecydował się na taki krok, aby - jak tłumaczy - "kontynuować szybką i stabilną ekspansję, a także zabezpieczyć dotychczasową działalność". Jak dodano, dzięki temu Kanał Sportowy "zyska niezależność w doborze partnerów i w prezentowaniu własnych poglądów". Planowane jest poszerzenie oferty o kolejne produkcje. Przypomnijmy, że we wrześniu Kanał Sportowy na kilka godzin został usunięty z YouTube'a.
Za strategię produktową i wdrożenie platformy streamingowej ma odpowiadać Arskom Sport Brokers. Usługa miałaby ruszyć na początku przyszłego roku.
Kanał Sportowy został stworzony w 2019 roku. Obecnie ma 599 tys. subskrybentów na YouTubie.
(MNIE, 04.11.2021)
