Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 04, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W październiku "Fakty" TVN przed "Wiadomościami" TVP

Jednym z prowadzących "Fakty" jest Piotr Kraśko (fot. materiały prasowe)

W październiku 2021 roku "Fakty" TVN gromadziły najwięcej widzów spośród programów informacyjnych. W porównaniu z październikiem 2020 roku spadła widownia wszystkich dzienników głównych telewizji. Najwięcej widzów ubyło "Teleexpressowi".

"Fakty" w TVN śledziło w październiku średnio 2,45 mln widzów, czyli o 447 tys. więcej niż w październiku 2020 roku. "Wiadomości" przyciągały do TVP 1 średnio 1,97 mln widzów (o 348 tys. mniej), a "Teleexpress" - 1,63 mln widzów (o 378 tys. mniej). "Wydarzenia" w Polsacie oglądało 1,52 mln widzów (o 353 tys. mniej), a "Panoramę" w TVP 2 - 917 tys. widzów (o 280 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały w październiku łącznie 2,75 mln widzów (o 476 tys. mniej niż rok wcześniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,67 mln widzów (o 386 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,2 mln widzów (o 630 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 1,72 mln widzów (o 550 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,34 mln widzów (o 460 tys. mniej).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 04.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.