Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brainshop U-Boot dla linii kosmetyków ShockWaves

Agencja reklamowa Brainshop U-Boot zaadaptowała na polski rynek kampanię reklamową ”Namacalna miękkość nieładu” serii kosmetyków do włosów ShockWaves (Wella).

W kampanii posłużono się trójwymiarowymi plakatami na citylightach. Layouty przedstawiają męską dłoń, która dotyka włosów kobiety. Nośniki znajdują się w 50 wiatach przystankowych w Krakowie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Agencja Brainshop U-Boot zaprojektowała je wspólnie z firmą reklamy zewnętrznej AMS. Kampania potrwa do końca listopada. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

(TW, 14.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.