Bartek Szymeczko dołącza do Hill + Knowlton Strategies

Bartek Szymeczko współpracował z markami z różnych sektorów, m.in. AkzoNobel, CEDC, Grupa Żywiec, Orange (fot. materiały prasowe)
Bartek Szymeczko objął nowo utworzone stanowisko content and publishing director w agencji PR Hill and Knowlton Strategies.
Szymeczko będzie odpowiedzialny m.in. za tworzenie strategii komunikacji digital, planowanie i produkcję treści. Menedżer będzie ściśle współpracował z Warsaw Creative Studio, które jest wewnętrzną komórką kreatywną agencji. Bartek Szymeczko posiada ponad 11-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji digitalowej. Pracował zarówno po stronie klienckiej (GSK i Samsung), jak i agencyjnej (Havas PR Warsaw oraz Havas Digital Warsaw). Ma na koncie kampanie nagradzane w takich konkursach, jak Effie Awards, KTR i Złote Spinacze.
(KAP, 28.10.2021)
