W trzecim kwartale Viaplay pozyskał 286 tys. subskrybentów w Polsce i krajach bałtyckich
W Polsce Viaplay dostępny jest od 3 sierpnia (screen Viaplay.pl)
Serwis streamingowy Viaplay, po starcie w sierpniu w Polsce, w trzecim kwartale 2021 roku pozyskał poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów.
Właściciel serwisu - NENT Group - nie podał, ilu konkretnie użytkowników korzysta z niego w Polsce. Łącznie Viaplay w trzecim kwartale powiększył bazę o 322 tys. subskrybentów - 36 tys. w krajach skandynawskich i 286 tys. na rynkach międzynarodowych - poza Polską są to Litwa, Łotwa i Estonia, gdzie serwis działa od marca 2021 roku.
Z kolei w drugim kwartale Viaplay zdobył 113 tys. abonentów w Skandynawii i 27 tys. abonentów poza nią.
Na koniec trzeciego kwartału Viaplay miał 3,6 mln abonentów. W Polsce cena miesięcznej subskrypcji wynosi 34 zł. Serwis ma prawa m.in. do pokazywania piłkarskich rozgrywek Bundesligi, Premier League (od sezonu 2022/2023), Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji Europy UEFA i wyścigów Formuły 1 (od 2023 roku). Szefem redakcji sportowej Viaplay w Polsce jest Paweł Wilkowicz. Zespół tworzą m.in. Mateusz Borek, Szymon Ratajczak, Rafał Wolski, Michał Zachodny i Tomasz Urban.
(KOZ, 27.10.2021)