Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Eichelberger odchodzi z DDB Warszawa do firmy meblarskiej

Jakub Eichelberger w DDB Warszawa pracował ponad dziewięć lat (fot. materiały prasowe)

Jakub Eichelberger, pełniący od dwóch lat funkcję deputy managing director, a także członek zarządu DDB Warszawa, odszedł z agencji do firmy Tylko.

Stanowisko zostanie obsadzone w ciągu kilku miesięcy. Agencja ma dwa ośrodki kolektywnego kierowania firmą: zarządzania operacyjnego oraz zarządzania agencją w dłuższej perspektywie. W obu tych grupach wprowadzono ostatnio szereg zmian – m.in. w ramach rozwoju strategy & business unit agencji zostały utworzone dwa nowe stanowiska deputy & business strategy director, które objęły Marta Szufranowicz i Agata Krawczyk, wcześniej senior strategic planner.

Cotygodniowe spotkania szerokiej grupy szefów działów pełnią rolę zarządzania operacyjnego. Z kolei grupa składająca się z prezesa Pawła Kastorego, dyrektora zarządzającego Szymona Gutkowskiego oraz Macieja Waligóry i Zuzy Duchniewskiej-Sobczak, executive creative directorów, Małgorzaty Majcher, strategy & business director - odpowiada za planowanie rozwoju agencji w perspektywie ponadrocznej.

Ponad 16-letnie doświadczenie Eichelberger zdobywał na różnorodnych stanowiskach agencji reklamowej: od stratega, szefa działu strategii, poprzez zarządzającego UX i technologiczną częścią biznesu oraz zarządzającego wydzielonym business unit, aż po prowadzącego reorganizację pracy agencji. Z DDB Warszawa był związany przez ponad dziewięć lat, wcześniej pracował m.in. w agencjach Grey Group i Testardo Red Cell.

Eichelberger został head of brand w Tylko. Jest to założona w 2015 roku firma meblowa, specjalizująca się w spersonalizowanych regałach, które kupujący mogą dostosować w najdrobniejszych szczegółach.

(AMS, 26.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.