Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Eichelberger odchodzi z DDB Warszawa do firmy meblarskiej

Jakub Eichelberger w DDB Warszawa pracował ponad dziewięć lat (fot. materiały prasowe)

Jakub Eichelberger, pełniący od dwóch lat funkcję deputy managing director, a także członek zarządu DDB Warszawa, odszedł z agencji do firmy Tylko.

Stanowisko zostanie obsadzone w ciągu kilku miesięcy. Agencja ma dwa ośrodki kolektywnego kierowania firmą: zarządzania operacyjnego oraz zarządzania agencją w dłuższej perspektywie. W obu tych grupach wprowadzono ostatnio szereg zmian – m.in. w ramach rozwoju strategy & business unit agencji zostały utworzone dwa nowe stanowiska deputy & business strategy director, które objęły Marta Szufranowicz i Agata Krawczyk, wcześniej senior strategic planner.

Cotygodniowe spotkania szerokiej grupy szefów działów pełnią rolę zarządzania operacyjnego. Z kolei grupa składająca się z prezesa Pawła Kastorego, dyrektora zarządzającego Szymona Gutkowskiego oraz Macieja Waligóry i Zuzy Duchniewskiej-Sobczak, executive creative directorów, Małgorzaty Majcher, strategy & business director - odpowiada za planowanie rozwoju agencji w perspektywie ponadrocznej.

Ponad 16-letnie doświadczenie Eichelberger zdobywał na różnorodnych stanowiskach agencji reklamowej: od stratega, szefa działu strategii, poprzez zarządzającego UX i technologiczną częścią biznesu oraz zarządzającego wydzielonym business unit, aż po prowadzącego reorganizację pracy agencji. Z DDB Warszawa był związany przez ponad dziewięć lat, wcześniej pracował m.in. w agencjach Grey Group i Testardo Red Cell.

Eichelberger został head of brand w Tylko. Jest to założona w 2015 roku firma meblowa, specjalizująca się w spersonalizowanych regałach, które kupujący mogą dostosować w najdrobniejszych szczegółach.

(AMS, 26.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.