Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio poszerzy zasięg emisji cyfrowej dopiero wiosną

Sygnał cyfrowy obejmuje dziś 45 proc. powierzchni kraju i dociera do 67 proc. mieszkańców Polski (fot. Piotr Molecki/East News)

Nie jesienią 2021, a dopiero wiosną 2022 roku poszerzony zostanie zasięg multipleksu radia cyfrowego, należącego do Polskiego Radia.

W poniedziałek Polskie Radio wraz z 13 regionalnymi rozgłośniami publicznymi ogłosiło przetarg na usługę emisji w systemie DAB+ w kolejnych lokalizacjach. - Do tej pory skupialiśmy się na miastach, a to rozszerzenie dotyczy głównych dróg - informuje Monika Kuś, rzeczniczka Polskiego Radia.

W zasięgu multipleksu mają znaleźć się m.in. Grudziądz, Włocławek, Słupsk, Zamość, Elbląg, Iława, Giżycko, Ciechanów i Ostrołęka.

Sygnał cyfrowy obejmuje dziś 45 proc. powierzchni kraju i dociera do 67 proc. mieszkańców Polski. Jak informowało Polskie Radio, wiosną 2022 roku multipleks będzie docierać do ok. 80 proc. mieszkańców. 

Wcześniej Polskie Radio planowało, że do poszerzenia zasięgu emisji cyfrowej dojdzie z początkiem października 2021 roku. 

Polskie Radio multipleks radia cyfrowego uruchomiło w październiku 2013 roku.

(KOZ, 26.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.