Nowe osoby w działach digital oraz graficznym agencji 19 Południk
Nowi pracownicy zasilą dział digital oraz graficzny (na zdjęciu od lewej: Amadeusz Długaj, Paulina Najbar, Piotr Kulig) (fot. materiały prasowe)
Zespół agencji 19 Południk powiększył się o troje pracowników. Zasilą oni działy digital oraz graficzny.
Paulina Najbar objęła stanowisko digital project managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach, m.in. Heads Advertising, obsługując Abra Meble, jak i po stronie klienta, pracując bezpośrednio dla marek takich jak Fine Wine czy Greenpoint. Odpowiadała przede wszystkim za kampanie digitalowe oraz budowanie stron i sklepów internetowych.
Stanowisko project managera w dziale digital objął także Piotr Kulig. Do tej pory związany był z software house Netizens, gdzie realizował projekty dla marek Amazon, Sxces, BPSC i Samsung. Wcześniej pracował dla firmy Elliteq, a także PMS Labs, gdzie projektował i wdrażał systemy do zarządzania dokumentami oraz flow organizacji m.in. dla Maspex, PLL LOT, NKT Cables i PKN Orlen.
Dział graficzny zasilił natomiast Amadeusz Długaj jako junior graphic designer. Jest studentem ostatniego roku projektowana graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w projektach realizowanych dla Fundacji Stajnia.
19 Południk pracuje dla takich marek, jak Lotos, Kaufland i Dan Cake.
(AMS, 22.10.2021)