TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram rozwija narzędzie analityczne dla marek i influencerów

Nowe narzędzia pozwolą na dokładniejszą analizę treści (fot. Liza Summer/ Pexels.com)

Instagram wprowadził zmiany do Instagram Insights - programu, który pozwala twórcom internetowym i marketerom na dogłębniejszą analizę zachowań użytkowników obserwujących ich treści.

W nowej wersji Insight znalazły się głębsze informacje na temat odbiorców treści reklamowych. Będą wśród nich m.in. dane o zaangażowanych kontach, czyli o użytkownikach, którzy weszli w interakcję z treściami danego profilu w wybranym przez niego okresie. Instagram  podaje również, czy odbiorcy płatnych treści to osoby obserwujące konto, czy takie, które natrafiają jedynie na posty reklamowe. Twórcy i marki otrzymają również informacje na temat wieku, pochodzenia i płci osób, które widziały post. 

Zmiany zostały również wprowadzone do promowanych treści. Influencerzy, których posty są promowane przez marki, będą mogli sprawdzić skuteczność reklamy, jej zasięg, polubienia, komentarze i udostępnienia.

(KAP, 22.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.