Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: RADIO

Dodano: Październik 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel Radia 357 przed startem poniósł ponad 800 tys. zł kosztów

Spółka do końca 2020 roku osiągnęła 630 tys. zł zysku netto (fot. Jakub Kamiński/East News)

Założona przez byłych dziennikarzy radiowej Trójki spółka 357, która 5 stycznia 2021 roku uruchomiła Radio 357, przez ponad trzy miesiące 2020 roku otrzymała 1,5 mln zł darowizn i poniosła 836 tys. zł kosztów działalności operacyjnej.

Spółka została zawiązana 23 września 2020 roku, a 5 października rozpoczęła zbiórkę w serwisie Patronite.pl na stworzenie stacji radiowej.

Do końca 2020 roku pozyskała 16,8 tys. zł darczyńców, którzy zadeklarowali 401 tys. zł miesięcznych wpłat. Obecnie patronów jest 34,3 tys., a ich zadeklarowane darowizny wynoszą 692 tys. zł miesięcznie.

W sprawozdaniu zamieszczonym w Krajowym Rejestrze Sądowym spółka podała, że w 2020 roku prowadziła "intensywne przygotowania do rozpoczęcia emisji sygnału na żywo". W tym czasie m.in. wynajęto lokal, wystąpiono o pozwolenia na zaadaptowanie lokalu do wymogów nadawania radia, wybrano dostawcę usług programistycznych potrzebnych do stworzenia aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego, zamówiono sprzęt potrzebny do uruchomienia nadawania, a także równolegle prowadzono prace nad konfiguracją bazy muzycznej oraz systemu emisyjnego.

Spośród kosztów działalności operacyjnych, które wyniosły 836 tys. zł, najwięcej - 450 tys. zł - pochłonęły usługi obce. Na wynagrodzenia w tym czasie przeznaczono 157 tys. zł. Przy 1,5 mln zł darowizn i 59 tys. zł przychodów ze sprzedaży usług, spółka osiągnęła 630 tys. zł zysku netto. Wspólnicy zdecydowali o przeznaczeniu zysku na kapitał zapasowy.

W marcu Radio 357 informowało, że miesięczny koszt funkcjonowania radia wynosi 604 tys. zł.

Udziałowcami 357 są Michał Gąsiorowski, Krystian Hanke, Marcin Łukawski, Paweł Sołtys i Piotr Stelmach. Swoje udziały odsprzedał im przed wakacjami Tomasz Michniewicz.

(KOZ, 22.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.