Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Funktional wprowadza czterodniowy tydzień pracy

Funktional to krakowska agencja, która wspiera marki w transformacji i rozwoju, głównie w zakresie strategii, brandingu i produktów cyfrowych (fot. materiały prasowe)

Krakowska agencja Funktional poinformowała, że wprowadza czterodniowy tydzień pracy. Na początek będzie to test i rozpocznie się w listopadzie br.

Celem zmian wprowadzanych w Funktional jest wsparcie kreatywności pracowników - w branży reklamowej problemem jest wypalenie zawodowe. Nowy system pracy zakłada, że będą oni pracowali cztery godziny krócej w tygodniu. - Będziemy pracować od poniedziałku do czwartku od 8 do 17, czyli po dziewięć godzin - wyjaśnia "Press" Hubert Pokrowiecki, CEO agencji Funktional. Podkreśla, że nie będzie to miało wpływu na wysokość wynagrodzenia.

Pokrowiecki informuje, że do decyzji o skróceniu tygodnia pracy przekonały kierownictwo firmy m.in. przeprowadzone na Islandii w latach 2015-2019 badania, w których udział wzięło 2500 pracowników sektora publicznego. Wynika z nich, że wydłużenie weekendu miało wpływ na poprawę samopoczucia pracowników, spadek poziomu stresu oraz lepszą równowagę pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Z kolei w Microsoft Japan zaobserwowano, że po ograniczeniu tygodnia pracy wzrosła wydajność pracowników nawet o 40 proc.

- W Funktional tworzymy strategie, budujemy marki i produkty cyfrowe, dlatego nasza praca jest bardziej twórcza niż promocyjna. Większość tych działań wymaga odpowiedniego zaplanowania i podejścia, a nie przesiadywania za biurkiem siedem dni w tygodniu - mówi Hubert Pokrowiecki.

Agencja Funktional zatrudnia 24 osoby, które aktualnie pracują w trybie hybrydowym.

(KAP, 21.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.