Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Liczy się tylko ostatnia minuta” – promocja POP-a autorstwa Testardo Red Cell

Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała kampanię promocyjną ”Liczy się tylko ostatnia minuta” oferty POP (PTK Centertel).

Promocja umożliwia młodym ludziom wystąpienie w spocie reklamowym tej marki albo skomponowanie do niego muzyki. Telewizyjny spot reklamowy z udziałem klientów marki rozpocznie drugą odsłonę kampanii i zostanie nakręcony dopiero po rozstrzygnięciu konkursów. Są one skierowane do osób w wieku 15-20 lat. Do udziału można się zgłaszać na stronie internetowej Castingpop.wrzuta.pl. Castingi odbędą się ponadto 25 i 26 listopada w godz. 10-18 w kinach sieci Cinema City (Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa). Troje zwycięzców zagra w spocie reklamowym. Kampania reklamowa obejmuje radio, Internet, outdoor i indoor. Media zaplanował i kupił Initiative Warszawa. Promocja potrwa do końca roku.

(TW, 13.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.