”Liczy się tylko ostatnia minuta” – promocja POP-a autorstwa Testardo Red Cell
Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała kampanię promocyjną ”Liczy się tylko ostatnia minuta” oferty POP (PTK Centertel).
Promocja umożliwia młodym ludziom wystąpienie w spocie reklamowym tej marki albo skomponowanie do niego muzyki. Telewizyjny spot reklamowy z udziałem klientów marki rozpocznie drugą odsłonę kampanii i zostanie nakręcony dopiero po rozstrzygnięciu konkursów. Są one skierowane do osób w wieku 15-20 lat. Do udziału można się zgłaszać na stronie internetowej Castingpop.wrzuta.pl. Castingi odbędą się ponadto 25 i 26 listopada w godz. 10-18 w kinach sieci Cinema City (Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa). Troje zwycięzców zagra w spocie reklamowym. Kampania reklamowa obejmuje radio, Internet, outdoor i indoor. Media zaplanował i kupił Initiative Warszawa. Promocja potrwa do końca roku.(TW, 13.11.2006)
