Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Pudliszki z ogólnopolską kampanią ketchupu

W spocie można usłyszeć przearanżowany motyw muzyczny wykorzystywany w poprzednich działaniach promocyjnych marki (fot. materiały prasowe)

Nosząca tytuł "Przyjemność" kampania ketchupu Pudliszki została uruchomiona 18 października i obejmuje emisję spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i w kanałach tematycznych.

Marka również prowadzi działania w internecie. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja BBDO, a strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat Polska. Producentem wykonawczym spotu była Papaya Films, reżyserem jest Łukasz Zabłocki, a produkcją zajął się Hogarth Worldwide.

(KAP, 20.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.