"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czwarty sezon "Ninja Warrior Polska" w Polsacie miał średnio 1,05 mln widzów

"Ninja Warrior Polska" prowadzi Karolina Gilon, a komentatorami są Łukasz Jurkowski i Jerzy Mielewski (fot. materiały prasowe)

Czwartą edycję show "Ninja Warrior Polska" oglądało w Polsacie średnio 1,05 mln widzów - o 132 tys. mniej, niż drugą edycję, emitowaną rok temu.

Czwartą serię "Ninja Warrior Polska" można było oglądać w Polsacie we wtorki o 20.05, od 31 sierpnia do 12 października. Stacja, emitując program, miała średnio 7,96 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (12,2 proc.), TVP 1 (11,12 proc.) i TVN (8,43 proc.). W grupie komercyjnej Polsat z udziałem 10,5 proc. był już jednak wiceliderem. Na pierwszym miejscu plasowała się TVP 2 (10,97 proc.). Gorzej od Polsatu wypadały TVN (9,68 proc.) i TVP 1 (8,88 proc.).

Polsat z reklam przy programie - według danych cennikowych - zebrał 29,3 mln zł.

Uczestnicy "Ninja Warrior Polska" mają za zadanie pokonać skomplikowany tor przeszkód.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 14.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.