Czwarty sezon "Ninja Warrior Polska" w Polsacie miał średnio 1,05 mln widzów
"Ninja Warrior Polska" prowadzi Karolina Gilon, a komentatorami są Łukasz Jurkowski i Jerzy Mielewski (fot. materiały prasowe)
Czwartą edycję show "Ninja Warrior Polska" oglądało w Polsacie średnio 1,05 mln widzów - o 132 tys. mniej, niż drugą edycję, emitowaną rok temu.
Czwartą serię "Ninja Warrior Polska" można było oglądać w Polsacie we wtorki o 20.05, od 31 sierpnia do 12 października. Stacja, emitując program, miała średnio 7,96 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (12,2 proc.), TVP 1 (11,12 proc.) i TVN (8,43 proc.). W grupie komercyjnej Polsat z udziałem 10,5 proc. był już jednak wiceliderem. Na pierwszym miejscu plasowała się TVP 2 (10,97 proc.). Gorzej od Polsatu wypadały TVN (9,68 proc.) i TVP 1 (8,88 proc.).
Polsat z reklam przy programie - według danych cennikowych - zebrał 29,3 mln zł.
Uczestnicy "Ninja Warrior Polska" mają za zadanie pokonać skomplikowany tor przeszkód.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 14.10.2021)