Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN: drugi sezon serialu "Szadź" od niedzieli. 874 tys. widzów "Receptury"

W serialu "Szadź" jedną z głównych ról gra Maciej Stuhr (fot. Agnieszka K. Jurek/TVN)

TVN od niedzieli emitować będzie drugi sezonu serialu "Szadź", produkcję Player Original. Pokazywany od września w tym paśmie serial "Receptura" gromadził średnio 874 tys. widzów.

"Szadź" to thriller z wątkiem kryminalnym, którego akcja rozgrywała się w Opolu. Scenariusz drugiego sezonu, w przeciwieństwie do pierwszego, nie powstał na motywach powieści Igora Brejdyganta - jest to pomysł oryginalny. Nowe odcinki serialu oglądać można było w Playerze od 11 maja. W głównych rolach występują Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska. Drugi sezon liczy siedem odcinków.

Pierwszy sezon serialu "Szadź" miał premierę w Playerze wiosną 2020 roku. Jesienią 2020 roku produkcję pokazał TVN. Śledziło ją średnio 1,24 mln widzów. 

"Szadź" emitowana będzie w TVN w niedziele o 21.30, od najbliższego weekendu. 

Od 5 września do 10 października stacja w tym paśmie pokazywała sześcioodcinkowy serial "Receptura", który śledziło średnio 874 tys. widzów. TVN, emitując produkcję, miał średnio 7,17 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (16 proc.), Polsat (8,88 proc.) i TVP 2 (7,88 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN był wyższy - 8,04 proc., ale mimo to telewizja przegrywała z konkurencją.

W "Recepturze" główne role grały Agnieszka Więdłocha i Zofia Wichłacz. Projekt był realizowany w ramach jubileuszu 170-lecia marki E.Wedel. 

Dane: Nielsen Media

(KOZ, 13.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.