Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

634 tys. widzów czwartego sezonu "Love Island. Wyspa miłości" w Polsacie

Czwartą edycję wygrali 28-letnia Magda z Warszawy i 27-letni Wiktor ze Szczecina (fot. materiały prasowe)

Czwartą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" śledziło w Polsacie średnio 634 tys. widzów - o 5 tys. więcej niż emitowaną rok temu drugą. W czasie nadawania programu stacja była liderem w grupie komercyjnej.

Reality show można było oglądać w Polsacie od 30 sierpnia do 10 października od niedzieli do piątku po 22. Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 6,89 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVN (7,82 proc.) i TVP 1 (7,2 proc.), ale więcej od TVP 2 (5,68 proc.). W grupie komercyjnej Polsat był liderem, notując 10,5 proc. TVN miał w tym czasie 10,28 proc., TVP 1 - 6 proc., a TVP 2 - 4,27 proc.

Polsat z reklam przy programie - według danych cennikowych - zebrał 86 mln zł.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 12.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.