634 tys. widzów czwartego sezonu "Love Island. Wyspa miłości" w Polsacie
Czwartą edycję wygrali 28-letnia Magda z Warszawy i 27-letni Wiktor ze Szczecina (fot. materiały prasowe)
Czwartą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" śledziło w Polsacie średnio 634 tys. widzów - o 5 tys. więcej niż emitowaną rok temu drugą. W czasie nadawania programu stacja była liderem w grupie komercyjnej.
Reality show można było oglądać w Polsacie od 30 sierpnia do 10 października od niedzieli do piątku po 22. Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 6,89 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVN (7,82 proc.) i TVP 1 (7,2 proc.), ale więcej od TVP 2 (5,68 proc.). W grupie komercyjnej Polsat był liderem, notując 10,5 proc. TVN miał w tym czasie 10,28 proc., TVP 1 - 6 proc., a TVP 2 - 4,27 proc.
Polsat z reklam przy programie - według danych cennikowych - zebrał 86 mln zł.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 12.10.2021)