Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kadrowe mają co robić. Tygodniowy przegląd zmian na rynku

Dariusz Prosiecki reportem "Faktów" był od 2005 roku (screen Fakty.tvn24.pl)

Zwalniają, zatrudniają, awansują, degradują. Kilka osób przeszło z mediów do biznesu. Oto krótki przegląd zmian kadrowych w polskich mediach i reklamie w minionym tygodniu. Bettman, Frąckowiak, Prosiecki, Spychalski i inni.

  • Dominika Bettman dołączy do zespołu firmy Microsoft w Polsce i obejmie stanowisko dyrektorki generalnej. Wcześniej pracowała w Siemensie. Zastąpi Marka Loughrana, który zarządzał polskim oddziałem firmy od ponad 4,5 roku.
  • Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy, został wybrany na prezesa IWP.
  • Z "Faktów" TVN odszedł reporter Dariusz Prosiecki, który pożegnał się również z dziennikarstwem. - Branża lotnicza - czego dowodem były moje materiały - jest mi bliska - oświadczył. I przeszedł do Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Pracuje w biurze strategii i współpracy międzynarodowej na stanowisku głównego specjalisty.
  • Błażej Spychalski, były rzecznik prezydenta Andrzeja Dudy, rozpoczął pracę w PKN Orlen. Wcześniej zaprzeczał, że interesuje go stanowisko w koncernie paliwowym.
  • Wojciech Kozłowski został dyrektorem marketingu w polskim Red Bullu. Kozłowski wcześniej pracował na tym samym stanowisku w Decathlonie.
  • Katarzyna Piecuch pokieruje nowo powstałym działem Grupy Eurozet, który łączy obszary komunikacji marketingowej - promocje, social media i PR Radia Zet.
  • Alicja Giedroyć-Skiba przestała być redaktor naczelną „Gazety Wrocławskiej” po czterech miesiącach od powołania. Nowym naczelnym został Artur Matyszczyk, dziennikarz z Zielonej Góry.
  • Magdalena Żołądź i Tomasz Wróblewski po 22 latach odeszli z "Nowej Trybuny Opolskiej". Z kolei z "Dziennika Zachodniego" po 21 latach odszedł Łukasz Klimaniec. Natomiast z białostockiego oddziału Polska Press odszedł Bartosz Wacławski, zastępca redaktora naczelnego.
  • Od października funkcję wiceprezesa ds. handlu i marketingu w Sokołów SA pełni Maciej Częścik, dotychczasowy dyrektor spółki ds. cen w biurze zarządu.
  • Agnieszka Witkowicz-Matolicz, dotychczasowa szefowa newsroomu Muzo.fm, została reporterką i wydawczynią programów Polsat News.
  • Maksymilian Salski, który z końcem sierpnia odszedł z Agory, dołączył do kierowanego przez Danutę Bregułę zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie i rozwój usługi subskrypcyjnej grupy newonce.
  • Adam Torchała, który po siedmiu latach odszedł z portalu Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" pożegnał się z dziennikarstwem. Teraz pracuje dla Far From Home, dewelopera gier komputerowych.
  • Agencja Leo Burnett powiększyła dział kreacji o dwóch senior art directorów. Do jej zespołu dołączyli Julia Szostak i Rafał Szczepaniak.
  • Marcin Szypszak został zastępcą dyrektora i redaktora naczelnego TVP 3 ds. programowych. Nie będzie już przygotowywać materiałów do "Wiadomości" TVP 1.
  • W dziale kreacji agencji Ogilvy stworzono stanowisko creative group head, na które awansowali Daniel Marciniak, head of design and content, i Artur Bolesławski, senior copywriter.

(MAT, 09.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.