Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Paluszków Lubelskich wykorzystuje nowy nośnik

Firma Lubella (Grupa Maspex Wadowice) prowadzi lokalną kampanię reklamową Paluszków Lubelskich.

Planowaniem i zakupem mediów do akcji prowadzonej wyłącznie na terenie Lublina zajmuje się dom mediowy Zenithmedia (ZenithOptimedia Group). W działaniach reklamowych skorzystano m.in. z nowego nośnika oferowanego przez firmę KM Media – street bannerów (0,7 x 1,4 m), umieszczonych na latarniach miejskich przy głównych ulicach miasta. Media plan obejmuje także standardowe tablice 6 x 3 m, citylighty oraz autobusy. Kreację Lubella przygotowała we własnym zakresie. Kampania potrwa kilka tygodni.

(MŁ, 10.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.