Maksymilian Salski odpowiada za pozyskanie subskrybentów Newonce.media
W "Gazecie Wyborczej" Maksymilian Salski pracował od 2016 roku (fot. Oskar Szdzuij)
Maksymilian Salski, który z końcem sierpnia odszedł z Agory, dołączył do kierowanego przez Danutę Bregułę zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie i rozwój usługi subskrypcyjnej grupy Newonce.
Jako senior subscription growth manager Maksymilian Salski odpowiedzialny będzie za wzrost bazy subskrybentów. Do jego zadań należy stworzenie multikanałowej strategii sprzedaży.
W "Gazecie Wyborczej" Maksymilian Salski pracował od 2016 roku. Od stycznia 2020 roku był subscriber retention team leaderem - odpowiadał za strategię utrzymania i angażowania prenumeratorów Wyborcza.pl.
Newonce to grupa mediowa obejmująca serwisy Newonce.net i Newonce.sport, internetowe Newonce.radio, drukowany magazyn "Newonce.paper" oraz zlokalizowany w centrum Warszawy Newonce.bar.
Start usługi subskrypcyjnej newonce.club zaplanowany jest na listopad.
(BAE, 06.10.2021)