"Puls Biznesu" jedynym dziennikiem ogólnopolskim ze wzrostem sprzedaży w sierpniu
Średnia sprzedaż ogółem "Pulsu Biznesu" wyniosła w sierpniu br. 12 245 egz.
Spośród dzienników ogólnopolskich tylko "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) odnotował w sierpniu 2021 roku wzrost sprzedaży rok do roku.
W sierpniu liderem zestawienia dzienników ogólnopolskich był "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 151 121 egz. (spadek o 10 proc. w porównaniu z sierpniem 2020 roku). Na drugim miejscu znalazł się "Super Express" (Grupa ZPR Media) – 86 760 egz. (spadek o 7,42 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" (Agora), która sprzedała się w 52 939 egz. (spadek o 18,18 proc.). Za nią uplasowały się "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 36 594 egz. (spadek o 9,01 proc.), "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor PL) - 30 152 egz. (spadek o 1,88 proc.) i "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 21 123 egz. (spadek o 4,28 proc.). Sprzedaż "Przeglądu Sportowego" (Ringier Axel Springer Polska) zmniejszyła się do 17 551 egz. (spadek o 2,52 proc.), a "Pulsu Biznesu" zwiększyła do 12 245 egz. (wzrost o 19,52 proc.). Ostatni dziennik w zestawieniu, "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media), sprzedał się w 3722 egz. (spadek o 3,85 proc.)
Łącznie średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich wyniosła w sierpniu br. 412 207 egz. i była niższa w porównaniu z sierpniem 2020 roku o 8,69 proc.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
KRY