Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polski Ład w digitalu będzie promować Sigma Bis

Kancelaria Premiera wybrała współpracę z Sigmą Bis (fot. materiały prasowe)

Założona przez PKN Orlen i Grupę PZU agencja Sigma Bis wygrała przetarg organizowany przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów na przeprowadzenie digitalowej kampanii promocyjnej Polskiego Ładu.

Oprócz Sigmy Bis w przetargu wzięły udział agencje: Interprime, ClickAd Interactive, Cityboard Media, AFA Media i Audience Network. Oferta Aplan Media została odrzucona i nie była brana pod uwagę. Każda z agencji musiała przygotować sześć przykładowych kampanii, które były oceniane pod względem wysokości prowizji. Sigma Bis otrzymała maksymalną liczbę 100 punktów. Szacunkowa wartość działań promocyjnych w ramach kampanii to 1 mln zł.

(KAP, 06.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.