Przygoda szefem działu kreacji, Jarzębowski szefem PR w Kool Things
Zadaniem Przygody będzie rozwijanie biznesu agencji poprzez kreatywność(screen: Linkedin/Kool Things)
Daniel Przygoda i Tomasz Jarzębowski objęli stanowiska head of creative i head of PR w agencji marketingowej specjalizującej się w gamingu Kool Things. Agencja zatrudniła również Jagodę Gizińską (junior art director) i Patryka Kordulskiego (account executive).
Przygoda trafił do Kool Things po ponad dwóch latach spędzonych w Feeders.agency, gdzie był creative growth directorem. Wcześniej pracował m.in. w Wavemaker, gdzie kierował działem kreatywnym. Jarzębowski pracował m.in. w OTCF, w której odpowiadał za marketing i komunikację marek 4F i Under Armour. Ma również doświadczenie dziennikarskie — był recenzentem i redaktorem m.in. w "Resecie" i "PC Gamerze PL". Jarzębowski na stanowisku zastąpił szefa PR Michała Miziora.
Jagoda Gizińska miała okazję współpracować z Danielem Przygodą już w Feeders.agency, jednak ostatnie sześć miesięcy spędziła w Saatchi & Saatchi, gdzie zajmowała się siecią sklepów Obi. W Kool Things będzie pracowała m.in. przy marce Sprite. Piotr Kordulski pracował m.in. w F11 Agency, ma również doświadczenie jako tester gier komputerowych.
(KAP, 05.10.2021)