Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzykrotnie niższy wynik Trójki wśród słuchaczy 25-49 lat. Maleje przewaga Zetki nad Eską

W grupie 25-49 lat najchętniej słuchane są: RMF FM, Radio Zet i Eska (fot. Skylar Kang/Pexels)

Trzykrotnie spadła słuchalność radiowej Trójki wśród słuchaczy między 25. a 49. rokiem życia. Radio Eska zmniejszyło w tej grupie dystans do Radia Zet. 

Jak wynika z realizowanego przez Kantar badania Radio Track, w grupie 25-49 lat w okresie czerwiec-sierpień 2021 roku RMF FM zdobył 33 proc. udziału w czasie słuchania. To oznacza wzrost z 31,5 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet rok do roku wzrosła z 12,4 proc. do 12,7 proc., a Radia Eska - z 8,4 proc. do 10,4 proc.

Spośród stacji, które znalazły się w pierwszej dziesiątce, wyniki poprawiły także: Vox FM - z 4,4 proc. do 4,9 proc., Antyradio - z 2,8 proc. do 3,7 proc. i Tok FM - z 1,9 proc. do 2 proc.

Program I Polskiego Radia zanotował spadek z 2 proc. do 1,7 proc. Największy spadek natomiast dotyczy Programu III Polskiego Radia - rok temu Trójka notowała słuchalność w tej grupie na poziomie 3,9 proc., a teraz 1,3 proc. 

(KOZ, 29.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.