Influencerzy promują automatyczne płatności na autostradzie A4
Kamil in Travel to jeden z youtuberów biorących udział w promocji (screen Youtube.com/Kamil - In Travel)
Polscy youtuberzy podróżniczy zostali zaproszeni do współpracy przez Stalexport Autostrada Małopolska do promocji automatycznych płatności za przejazdy na autostradzie A4.
"Łapy, łapy, zbieraj łapy" to kampania, która ma przekonać kierowców do rejestracji ich pojazdu na stronie Automatycznaa4.pl. Za każdy opłacony automatycznie przejazd do końca września Stalexport zapowiedziało zwiększanie kwoty, jaką firma chce przekazać na rzecz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Katowicach oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie.
Urbex History, PodróżoVanie oraz Kamil in Travel to youtuberzy biorący udział w promocji. Łącznie posiadają oni ponad 1,6 mln subskrybentów na swoich kanałach na YouTube. Kampania została przeprowadzona przez agencje: Imago PR i LTTM.
(KAP, 28.09.2021)