Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 2 w paśmie "The Voice of Poland" nieznacznie przegrywa z TVN

TVP 2 zaczął nowy sezon "The Voice of Poland" z widownią mniejszą o 226 tys. (fot. Paweł Wodzyński/East News)

12. edycję muzycznego talent show "The Voice of Poland" śledzi w TVP 2 średnio 1,51 mln widzów - o 226 tys. mniej, niż przed rokiem. Z kolei nowy talent show "You Can Dance - nowa generacja" przyciąga do Dwójki średnio 856 tys. widzów.

TVP 2 pokazuje nową edycję programu "The Voice of Poland" w soboty o 20, od 11 września. Dwójka, emitując "The Voice of Poland", ma średnio 12,25 proc. udziału w rynku - nieznacznie mniej niż TVN (12,38 proc.), a więcej od TVP 1 (12,12 proc.) i Polsatu (4,06 proc.).

W grupie komercyjnej udział TVP 2 wynosi 11,83 proc. i antena minimalnie przegrywa z TVN (11,84 proc.).

11. edycję "The Voice of Poland", po trzech tygodniach emisji, we wrześniu 2020 roku oglądało 1,74 mln widzów.

Z kolei od 10 września w piątki o 20, a od 24 września - o 20.40 w TVP 2 oglądać można nową pozycję - "You Can Dance - nowa generacja". Dwójka, w czasie "You Can Dance", ma średnio 7,06 proc. udziału w rynku. Wtedy Polsat notuje 11,69 proc. udziału, TVP 1 - 10,21 proc., a TVN - 7,71 proc. W grupie komercyjnej udział Dwójki jest jeszcze niszy i wynosi 5,42 proc., również najmniej spośród stacji z tzw. wielkiej czwórki.

Program jest oparty na formacie "So You Think You Can Dance. The next generation". Biorą w nim udział utalentowane tanecznie dzieci. Dla TVP show produkuje Endemol Shine Polska.

Wcześniej "You Can Dance" w wersji dla dorosłych uczestników nadawał TVN. Pokazano dziewięć edycji. Ostatnią, wiosną 2016 roku, oglądało w TVN średnio 1,32 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 28.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.