TVP 2 w paśmie "The Voice of Poland" nieznacznie przegrywa z TVN
TVP 2 zaczął nowy sezon "The Voice of Poland" z widownią mniejszą o 226 tys. (fot. Paweł Wodzyński/East News)
12. edycję muzycznego talent show "The Voice of Poland" śledzi w TVP 2 średnio 1,51 mln widzów - o 226 tys. mniej, niż przed rokiem. Z kolei nowy talent show "You Can Dance - nowa generacja" przyciąga do Dwójki średnio 856 tys. widzów.
TVP 2 pokazuje nową edycję programu "The Voice of Poland" w soboty o 20, od 11 września. Dwójka, emitując "The Voice of Poland", ma średnio 12,25 proc. udziału w rynku - nieznacznie mniej niż TVN (12,38 proc.), a więcej od TVP 1 (12,12 proc.) i Polsatu (4,06 proc.).
W grupie komercyjnej udział TVP 2 wynosi 11,83 proc. i antena minimalnie przegrywa z TVN (11,84 proc.).
11. edycję "The Voice of Poland", po trzech tygodniach emisji, we wrześniu 2020 roku oglądało 1,74 mln widzów.
Z kolei od 10 września w piątki o 20, a od 24 września - o 20.40 w TVP 2 oglądać można nową pozycję - "You Can Dance - nowa generacja". Dwójka, w czasie "You Can Dance", ma średnio 7,06 proc. udziału w rynku. Wtedy Polsat notuje 11,69 proc. udziału, TVP 1 - 10,21 proc., a TVN - 7,71 proc. W grupie komercyjnej udział Dwójki jest jeszcze niszy i wynosi 5,42 proc., również najmniej spośród stacji z tzw. wielkiej czwórki.
Program jest oparty na formacie "So You Think You Can Dance. The next generation". Biorą w nim udział utalentowane tanecznie dzieci. Dla TVP show produkuje Endemol Shine Polska.
Wcześniej "You Can Dance" w wersji dla dorosłych uczestników nadawał TVN. Pokazano dziewięć edycji. Ostatnią, wiosną 2016 roku, oglądało w TVN średnio 1,32 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 28.09.2021)