Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twoja twarz brzmi znajomo" i "Kabaret na żywo" dają Polsatowi pozycję lidera

Nowy sezon programu "Kabaret na żywo" oglądać można w niedziele o 20 (screen Youtube.com/Polsat)

Średnio 1,94 mln widzów przyciąga do Polsatu program "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni", podczas gdy 15. sezon programu "Twoja twarz brzmi znajomo" średnio 1,62 mln widzów. 

Nowy sezon programu "Kabaret na żywo" oglądać można w niedziele o 20, od 12 września. Polsat, pokazując "Kabaret na żywo", notuje średnio 14,24 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród stacji z tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie udział TVP 1 wynosi 12,18 proc., TVN - 9,25 proc., a TVP 2 - 4,45 proc. W grupie komercyjnej Polsat, zdobywając 12,84 proc., również wygrywa z konkurencją.

Nowy sezon "Twoja twarz brzmi znajomo" rozpoczął się 10 września i jest transmitowany w piątki o 20.05. Dotychczas najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek serii - 1,66 mln. Polsat w trakcie emisji programu ma 13,21 proc. udziału w grupie ogólnej i jest liderem rynku. TVP 1 ma w tym czasie 10,71 proc., TVN - 8,06 proc., a TVP 2 - 6,55 proc. W grupie komercyjnej Polsat osiąga 10,8 proc. udziału i przegrywa z TVN (12,88 proc.), ale wygrywa z TVP 1 (6,94 proc.) i TVP 2 (5,01 proc.).

W tym sezonie współgospodarzami programu kabaretowego są Kabaret Młodych Panów i Kabaret Moralnego Niepokoju oraz ich liderzy Robert Korólczyk i Robert Górski jako prowadzący program.

Dla porównania jesienią 2020 roku program "Kabaret na żywo", nadawany od września do listopada, śledziło w Polsacie 1,68 mln widzów. Cała jesienna edycja "Twoja twarz brzmi znajomo" miała za to średnio 963 tys. widzów. Wtedy jednak program był nadawany w soboty po 22.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 28.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.