Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat zapowiada wezwanie na akcje

Zygmunt Solorz planuje inwestycje w elektrownie jądrową (fot. materiały prasowe)

Zarząd Cyfrowego Polsatu po zawarciu porozumienia z Reddev Investments Limited i Zygmuntem Solorzem zapowiedział nabywanie akcji spółki w ramach wezwania. Cenę oferowaną za jedną akcję w wezwaniu określono na 35 zł.

Spółka ma w planach nabycie niemal 83 mln akcji. Ogłoszenie wezwania ma nastąpić 28 września br., a całościowy koszt akwizycji nie przekroczy łącznej kwoty 2,93 mld zł. Spółka ustanowiła zabezpieczenie w kwocie nie większej niż 2,91 mld zł i chce zaciągnąć kredyt obrotowy w kwocie odpowiadającej wysokości zabezpieczenia. Środki te będą mogły być przeznaczone wyłącznie na nabycie akcji. Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu wyraziła zgodę na wszystkie działania wymienione w komunikacie, który trafił do akcjonariuszy wieczorem 27 września. Nabycie akcji będzie mogło nastąpić dopiero po uchwaleniu przez walne zgromadzenie uchwały dotyczącej upoważnienia zarządu do nabycia akcji.

W poniedziałkowym oświadczeniu, jakie Zygmunt Solorz napisał do akcjonariuszy, przypomniał, że chociaż firma zaczynała od jednej stacji telewizyjnej, spółka Cyfrowy Polsat była w stanie stać się "największą w Polsce grupą medialno-telekomunikacyjną". Wyjaśnił, że decyzja o wezwaniu jest podyktowana nowymi wyzwaniami, jakie czekają spółkę w najbliższym czasie i chęcią dania szansy inwestorom na wyjście z inwestycji i sprzedażą ich akcji po "godziwej cenie". "Skoro Grupa osiągnęła pewien etap rozwoju, to mogą chcieć wyjść ze swojej inwestycji, nie widząc się jako akcjonariusze Grupy, rozwijającej swoją działalność również w nowych obszarach".

W sierpniu Zygmunt Solorz i Michał Sołowow ogłosili decyzję o rozpoczęciu wspólnego projektu, którego celem jest budowa w Pątnowie elektrowni jądrowej. Była ambasador USA w Polsce Georgette Mosbacher dołączyła do amerykańskiej firmy doradczej IP 3, która ma pomagać w tej budowie.

(KAP, 28.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.