Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekstraklasa z nową platformą, Lotto i PKO BP pozostają głównymi partnerami

Platforma oraz aplikacja zostały przygotowane przez Ekstraklasę wspólnie z firmą TISA (fot. materiały prasowe)

Ekstraklasa SA uruchamia nową, rozbudowaną technologicznie platformę. Ekstraklasa.org wraz z zaawansowanym centrum statystycznym będzie w pełni zintegrowana z aplikacją mobilną rozgrywek.

W listopadzie 2017 roku Ekstraklasa wprowadziła swoją pierwszą oficjalną aplikację mobilną. Do dzisiaj pobrało ją i aktywnie używa blisko 240 tys. odbiorców. - Doświadczenia zebrane w trakcie prac nad poprzednią aplikacją i stroną internetową wyznaczyły nam kierunek, w którym powinna być rozwijana nowa platforma, także w kontekście współpracy z naszymi partnerami – Totalizatorem Sportowym oraz PKO Bankiem Polskim. Na tej bazie budujemy całkowicie nowy digitalowy ekosystem, w którego skład wejdą Ekstraklasa.org, Ekstraklasa.tv, Fantasy Ekstraklasa oraz nasze kanały social media - mówi Marcin Pelc, menedżer ds. nowych mediów w Ekstraklasie SA.

Kluczową zmianą w porównaniu do poprzedniej wersji strony oraz aplikacji jest rozbudowane centrum meczowe, w ramach którego dostępne są oficjalne statystyki PKO BP Stats. W jednym miejscu zebrane będą dane dostarczane zarówno przez InStat, jak i statystyki biegowe od ChyronHego. 

Serwis Ekstraklasa.org dostępny będzie przez pierwszych 14 dni bez rejestracji. W obu wersjach – zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej – będzie można korzystać z odświeżonej wersji oficjalnej gry Lotto Fantasy Ekstraklasa, a także z kontentu wideo generowanego w ramach serwisu OTT Ekstraklasa.tv. W nowym formacie dostępny jest również Oficjalny Quiz Ekstraklasy. Platforma oraz aplikacja zostały przygotowane przez Ekstraklasę wspólnie z firmą TISA.

W ramach platformy Lotto pozostaje oficjalnym partnerem aplikacji Ekstraklasa oraz partnerem tytularnym Fantasy Ekstraklasa. PKO Bank Polski jest natomiast oficjalnym partnerem statystyk oraz quizów, a także partnerem tytularnym rozgrywek.

(MAC, 27.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.