Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Korzeniowski w kampanii edukacyjnej marki Berimal

Kampania rozpoczęła się treningiem prowadzonym przez Roberta Korzeniowskiego (fot. materiały prasowe)

Marka suplementów diety Berimal uruchomiła kampanię edukacyjną "Dbajmy o siebie - nawzajem", która ma mówić o powrocie do zdrowej diety po okresie pandemii.

Do udziału w kampanii zaproszono Roberta Korzeniowskiego i influencerów, wśród których znaleźli się m.in. blogerzy kulinarni Olga Smile, Praktykulinarni i Dieta bez diety. Współpraca między osobowościami internetowymi, ekspertami kuchennymi i gwiazdami sportu ma wzmocnić komunikację i działania marki. Kampania mówi o problemie podwyższonego cholesterolu i namawia konsumentów, aby dbali nie tylko o swoje zdrowie, ale również o zdrowie bliskich im osób.

Start kampanii miał miejsce 22 września - ambasador marki Robert Korzeniowski poprowadził trening walkingu. Komunikacja będzie prowadzona poprzez media społecznościowe influencerów, jak i na stronach należących do partnerów marki, takich jak Grupa WP. Za influencer marketing odpowiedzialna jest agencja Brand Time.

(KAP, 24.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.