Robert Korzeniowski w kampanii edukacyjnej marki Berimal
Kampania rozpoczęła się treningiem prowadzonym przez Roberta Korzeniowskiego (fot. materiały prasowe)
Marka suplementów diety Berimal uruchomiła kampanię edukacyjną "Dbajmy o siebie - nawzajem", która ma mówić o powrocie do zdrowej diety po okresie pandemii.
Do udziału w kampanii zaproszono Roberta Korzeniowskiego i influencerów, wśród których znaleźli się m.in. blogerzy kulinarni Olga Smile, Praktykulinarni i Dieta bez diety. Współpraca między osobowościami internetowymi, ekspertami kuchennymi i gwiazdami sportu ma wzmocnić komunikację i działania marki. Kampania mówi o problemie podwyższonego cholesterolu i namawia konsumentów, aby dbali nie tylko o swoje zdrowie, ale również o zdrowie bliskich im osób.
Start kampanii miał miejsce 22 września - ambasador marki Robert Korzeniowski poprowadził trening walkingu. Komunikacja będzie prowadzona poprzez media społecznościowe influencerów, jak i na stronach należących do partnerów marki, takich jak Grupa WP. Za influencer marketing odpowiedzialna jest agencja Brand Time.
(KAP, 24.09.2021)