"M jak miłość" w TVP 2 straciło widzów, ale nadal jest liderem rynku

Serial "M jak miłość" jest emitowany od 2000 roku (screen: YouTube/TVP VOD)
Serial "M jak miłość" w TVP 2 śledzi jesienią średnio 2,98 mln widzów, o 588 tys. mniej, niż rok wcześniej. Mimo to w czasie emisji produkcji stacja nadal mocno wygrywa z konkurencją.
Jesienny sezon serialu Dwójka pokazuje od 6 września, w poniedziałki i wtorki o 20.55. Największą widownię miał dotychczas odcinek z 7 września - 3,3 mln widzów. Po trzech tygodniach emisji tej serii stacja w paśmie "M jak miłość" ma 22,4 proc. udziału w grupie ogólnej i wyraźnie wygrywa z konkurencją - TVN (7,84 proc.), Polsatem (7,82 proc.) i TVP 1 (6 proc.) W grupie komercyjnej TVP 2 notuje 21,45 proc. i też jest liderem pasma. W tym czasie TVN ma 8,46 proc., Polsat - 7,71 proc., a TVP 1 - 4,81 proc.
Serial "M jak miłość" jest emitowany od 2000 roku.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 23.09.2021)
