Kuba Wojewódzki daje TVN pozycję lidera zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej
TVN w paśmie programu Kuby Wojewódzkiego ma 12,09 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej (fot. Wojciech Kurczewski/TVN)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" w jesiennej ramówce TVN śledzi średnio 761 tys. widzów - o 90 tys. więcej, niż przed rokiem.
TVN emituje nowy sezon programu Kuby Wojewódzkiego we wtorki o 22.30, od 7 września. Stacja, pokazując pierwsze trzy odcinki talk-show, miała średnio 9,92 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, co dało jej pozycję lidera. W tym czasie udział TVP 2 wynosił 6,71 proc., Polsatu - 5,37 proc., a TVP 1 - 4,21 proc. W grupie komercyjnej TVN zdobył 12,09 proc. - także więcej niż konkurencja (Polsat - 9,44 proc., TVP 2 - 4,75 proc., TVP 1 - 2,67 proc.).
Talk-show "Kuba Wojewódzki" jesienią 2020 roku zaczął nowy sezon z 671 tys. widzów.
Kuba Wojewódzki dwa tygodnie temu ogłosił w mediach społecznościowych koniec swojego programu, a dzień później zdementował tę informację.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 23.09.2021)