856 tys. widzów "Pierwszej miłości". Polsat liderem pasma w grupie komercyjnej
Serial "Pierwsza miłość" można oglądać od poniedziałku do piątku o 18 (fot. materiały prasowe)
Serial "Pierwsza miłość" w Polsacie ogląda jesienią średnio 856 tys. widzów. W czasie jego emisji stacja jest liderem rynku w grupie komercyjnej.
45. sezon serialu Polsat pokazuje od 30 sierpnia, w dni powszednie o 18. Największą widownię miał do tej pory odcinek z 13 września - 1,01 mln widzów. Po trzech tygodniach emisji jesiennej serii stacja w paśmie "Pierwszej miłości" ma 9,55 proc. udziału w grupie ogólnej i przegrywa tylko z TVP 2 (11,98 proc.). Gorzej od Polsatu wypadają TVN (9,13 proc.) i TVP 1 (7,62 proc.) W grupie komercyjnej stacja notuje 12,58 proc. i jest liderem pasma. W tym czasie TVN osiąga 11,75 proc., TVP 2 - 6,01 proc., a TVP 1 - 4,13 proc.
W całym poprzednim sezonie "Pierwszą miłość" śledziło średnio 1,14 mln widzów. Dla Polsatu serial produkuje ATM Grupa, a w głównych rolach występują m.in. Aneta Zając i Łukasz Płoszajski.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 22.09.2021)