Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

856 tys. widzów "Pierwszej miłości". Polsat liderem pasma w grupie komercyjnej

Serial "Pierwsza miłość" można oglądać od poniedziałku do piątku o 18 (fot. materiały prasowe)

Serial "Pierwsza miłość" w Polsacie ogląda jesienią średnio 856 tys. widzów. W czasie jego emisji stacja jest liderem rynku w grupie komercyjnej.

45. sezon serialu Polsat pokazuje od 30 sierpnia, w dni powszednie o 18. Największą widownię miał do tej pory odcinek z 13 września - 1,01 mln widzów. Po trzech tygodniach emisji jesiennej serii stacja w paśmie "Pierwszej miłości" ma 9,55 proc. udziału w grupie ogólnej i przegrywa tylko z TVP 2 (11,98 proc.). Gorzej od Polsatu wypadają TVN (9,13 proc.) i TVP 1 (7,62 proc.) W grupie komercyjnej stacja notuje 12,58 proc. i jest liderem pasma. W tym czasie TVN osiąga 11,75 proc., TVP 2 - 6,01 proc., a TVP 1 - 4,13 proc.

W całym poprzednim sezonie "Pierwszą miłość" śledziło średnio 1,14 mln widzów. Dla Polsatu serial produkuje ATM Grupa, a w głównych rolach występują m.in. Aneta Zając i Łukasz Płoszajski.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 22.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.