Serwis zakupowy Everli z kampanią wizerunkową
W ramach komunikacji pojawią się spoty telewizyjne, radiowe, billboardy (fot. Pixabay.com)
Serwis zakupowy Everli wystartował z kampanią wizerunkową, która ma promować aplikację i stronę internetową marki. Nowe rozwiązania pozwalają na składanie zamówień zakupowych w największych supermarketach w Polsce.
W ramach komunikacji pojawią się spoty telewizyjne, radiowe, billboardy. Będą też prowadzone działania w digitalu i social mediach. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada agencja mediowa Value Media, agencja Labcon zajęła się natomiast współpracą z influencerami oraz adaptacją formatów. Start kampanii radiowej przypadł na 13 września, tydzień później rozpoczęto emisję spotów w telewizji. Działania z zakresu influencer marketingu zostaną uruchomione w październiku, a nośniki outdooru pojawią się w 34 miastach Polski w listopadzie.
(KAP, 22.09.2021)