Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Stańczuk dyrektorem marketingu w PZPN

Grzegorz Stańczuk zastąpił Agnieszkę Prachniak, która aktualnie pracuje w Kanale Sportowym (fot. materiały prasowe)

Grzegorz Stańczuk, który przez cztery lata pracował w Ekstraklasie SA, został dyrektorem marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej.

Zastąpił Agnieszkę Prachniak, aktualnie dyrektorkę Kanału Sportowego ds. rozwoju biznesu. W Ekstraklasie SA był odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie koncepcji marketingowych zarówno dla spółki, jak i dla partnerów biznesowych, takich jak PKO Bank Polski czy Totalizator Sportowy.

Wcześniej był zatrudniony m.in. w Havas Warsaw, gdzie współpracował z takimi markami, jak Samsung, Crédit Agricole, Carlsberg i Desperados. Stańczuk zdobywał również doświadczenie jako menedżer sportowy, a w 2019 roku pełnił funkcję prezesa zarządu klubu piłkarskiego Arka Gdynia.

(KAP, 21.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.