Grzegorz Stańczuk dyrektorem marketingu w PZPN
Grzegorz Stańczuk zastąpił Agnieszkę Prachniak, która aktualnie pracuje w Kanale Sportowym (fot. materiały prasowe)
Grzegorz Stańczuk, który przez cztery lata pracował w Ekstraklasie SA, został dyrektorem marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej.
Zastąpił Agnieszkę Prachniak, aktualnie dyrektorkę Kanału Sportowego ds. rozwoju biznesu. W Ekstraklasie SA był odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie koncepcji marketingowych zarówno dla spółki, jak i dla partnerów biznesowych, takich jak PKO Bank Polski czy Totalizator Sportowy.
Wcześniej był zatrudniony m.in. w Havas Warsaw, gdzie współpracował z takimi markami, jak Samsung, Crédit Agricole, Carlsberg i Desperados. Stańczuk zdobywał również doświadczenie jako menedżer sportowy, a w 2019 roku pełnił funkcję prezesa zarządu klubu piłkarskiego Arka Gdynia.
(KAP, 21.09.2021)