Robert Michalik nowym head of strategy w agencji BeDigital
Robert Michalik ma realizować strategie dla obecnych i nowych klientów agencji (fot. materiały prasowe)
Robert Michalik wzmacnia zespół agencji mediowo-kreatywnej BeDigital jako head of strategy.
Będzie realizować strategie dla obecnych i nowych klientów agencji oraz odpowiadać za stworzenie modelu synergii komunikacji mediów tradycyjnych i digitalowych. Michalik wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w firmie Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.
Ma na koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych, m.in. strategię i komunikację marketingową dla firm: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel SA, Tauron, TBM sp. z o.o., USP Zdrowie, Hasco Lek.
(AMS, 21.09.2021)