Zmiany kadrowe w Gameset
Gameset tworzył kampanie promocyjne dla takich firm jak X-Kom, Cenega czy CI Games (fot. Pixabay.com)
Cezary Sokół i Michał Kisiel awansowali na stanowiska talent managerów, a Paweł Sakowicz objął funkcję sales managera w agencji gaming marketingu Gameset, należącej do grupy LTTM.
Sokół i Kisiel wcześniej piastowali stanowiska juniorskie. Pierwszy współpracuje z takimi twórcami, jak Kaluch, Sheo czy Kushi. Drugi skupia się na influencerach kojarzonych z grą "Minecraft", czyli m.in. Dealereqem, Tritsusem czy Doknesem. Obaj będą odpowiedzialni za realizację kampanii promocyjnych dla klientów we współpracy z twórcami.
Sakowicz odpowiada za rozwój biznesu agencji i pozyskiwanie klientów. Wcześniej pracował jako manager od sponsoringu w agencji marketingu sportowego Sportfive.
(KAP, 17.09.2021)