Polskie Radio chce wydać ponad 6 mln zł na kampanie w internecie

W przetargu Polskiego Radia wystartowało pięć firm (fot. Piotr Molecki/East News)
Polskie Radio zamierza przeznaczyć 6,15 mln zł na realizację kampanii reklamowych w internecie.
W czwartek minął termin składania ofert w przetargu, tego samego dnia radio podało, ile zamierza wydać na ten cel.
W przetargu wystartowało pięć firm: Mexad, Cityboard Media, Fabryka Marketingu, Mastermind Media i ClickAd Interactive. Dwóch uczestników - Mexad i ClickAd Interactive - zaproponowało 0,01 zł prowizji za obsługę agencyjną. Najwyższą kwotę - 22,1 tys. zł - przedstawiła Cityboard Media.
Wybrana agencja ma odpowiadać za zaplanowanie, zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Mają to być zarówno działania wizerunkowe, jak i produktowe.
Celem kampanii jest m.in. zwiększenie słuchalności audycji Polskiego Radia w kanałach mobilnych i desktopowych.
Polskie Radio szacuje, że przeprowadzać będzie co najmniej jedną kampanię miesięcznie.
(KOZ, 17.09.2021)
