Show "Ninja Warrior Polska" w Polsacie stracił widzów
W "Ninja Warrior Polska" uczestnicy muszą przejść tor przeszkód (fot. Polsat/Maciej Piórko)
Czwartą edycję show "Ninja Warrior Polska" ogląda w Polsacie średnio 1,04 mln widzów, o 189 tys. mniej niż przed rokiem. Wśród wszystkich widzów program przegrywa z konkurencją, ale jest liderem w grupie komercyjnej.
Polsat pokazuje czwartą edycję programu we wtorki o 20, od 31 sierpnia. Pierwszy odcinek przyciągnął 1,37 mln widzów, drugi - 1,03 mln, a trzeci - 722 tys. Po trzech tygodniach stacja w paśmie "Ninja Warrior Polska" ma 7,92 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (11,53 proc.), TVP 2 (10,93 proc.) i TVN (8,28 proc.). W grupie komercyjnej Polsat jest liderem (10,69 proc.). TVP 2 ma w tym czasie 10,08 proc., TVN - 9,33 proc., a TVP 1 - 8,67 proc. udziału.
Jesienią 2020 roku drugą serię "Ninja Warrior Polska" po trzech odcinkach oglądało 1,23 mln widzów. Program, w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, dla Polsatu produkuje Jake Vision.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 16.09.2021)