Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise
![](/images/contents/photo_67267_1631772653_big.jpg)
Paweł Szymczyk pracował w takich firmach jak: Unilever, Diageo i Hasbro (fot. materiały prasowe)
Paweł Szymczyk dołączył do agencji Reprise jako head of e-commerce. Jego zadaniem jest wspieranie klientów w rozwoju ich biznesów w Polsce i za granicą.
Paweł Szymczyk wcześniej pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager na Europę Środkowo-Wschodnią koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce. W czerwcu zakończył kilkumiesięczną pracę w Allegro. Jako szef e-commerce będzie raportował bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, dyrektora zarządzającego Reprise.
W lipcu agencja Reprise poinformowała, że do grona jej klientów dołączyło przedsiębiorstwo informatyczne Adobe, a kilka miesięcy wcześniej stała się certyfikowanym partnerem amerykańskiego Amazona.
(KAP, 16.09.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)