RMF FM prowadzi kampanię w telewizji i internecie
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Radio nr 1 w Polsce" (fot. materiały prasowe)
Do końca października potrwa kampania reklamowa RMF FM, prowadzona pod hasłem "Radio nr 1 w Polsce".
Przygotowanych zostało kilka wersji 10-sekundowych spotów, które promują m.in. poranny program "Wstawaj, szkoda dnia", loterię "Jesienna kumulacja", "Poranną rozmowę" Roberta Mazurka, "Fakty RMF FM" i muzykę graną na antenie.
Kampania rozpoczęła się w środę 15 września. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, kanały tematyczne) i internet (m.in. główne portale horyzontalne). Kreację przygotowało Studio Plankton we współpracy z działem promocji RMF FM. Media zaplanowała i kupiła agencja mediowa Mindshare.
Ostatnią kampanię telewizyjną - akcji "Świetny Mikołaj" - RMF FM przeprowadził w grudniu 2020 roku.
W wakacje kampanię reklamową - pod hasłem "Radio Zet #1 w moim samochodzie" - prowadziło Radio Zet.
Jak wynika z danych Kantar, od stycznia do lipca 2021 roku cennikowa wartość kampanii (bez uwzględnienia internetu) RMF FM wyniosła 4 mln zł, a Radia Zet - 6,3 mln zł.
(KOZ, 16.09.2021)