Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM prowadzi kampanię w telewizji i internecie

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Radio nr 1 w Polsce" (fot. materiały prasowe)

Do końca października potrwa kampania reklamowa RMF FM, prowadzona pod hasłem "Radio nr 1 w Polsce".

Przygotowanych zostało kilka wersji 10-sekundowych spotów, które promują m.in. poranny program "Wstawaj, szkoda dnia", loterię "Jesienna kumulacja", "Poranną rozmowę" Roberta Mazurka, "Fakty RMF FM" i muzykę graną na antenie.

Kampania rozpoczęła się w środę 15 września. Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, kanały tematyczne) i internet (m.in. główne portale horyzontalne). Kreację przygotowało Studio Plankton we współpracy z działem promocji RMF FM. Media zaplanowała i kupiła agencja mediowa Mindshare.

Ostatnią kampanię telewizyjną - akcji "Świetny Mikołaj" - RMF FM przeprowadził w grudniu 2020 roku.

W wakacje kampanię reklamową - pod hasłem "Radio Zet #1 w moim samochodzie" - prowadziło Radio Zet.

Jak wynika z danych Kantar, od stycznia do lipca 2021 roku cennikowa wartość kampanii (bez uwzględnienia internetu) RMF FM wyniosła 4 mln zł, a Radia Zet - 6,3 mln zł.

(KOZ, 16.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.