Przemysław Guzik został w V&P head of shopper marketing
Przemysław Guzik do V&P wrócił po dwóch latach (fot. materiały prasowe)
V&P poszerza kompetencje o shopper marketing. Przemysław Guzik objął nowe w strukturach agencji stanowisko head of shopper marketing.
W V&P Guzik ma odpowiadać za rozwój narzędzi strategicznych oraz planowanie dla klientów z branży retail (przede wszystkim Hebe, część marek Eurocash), FMCG, a także dla projektów newbiznesowych.
Ostatnie dwa lata Guzik spędził w Cosmo Group, gdzie odpowiadał za prowadzenie badań marketingowych oraz współtworzenie strategii i kampanii reklamowych, na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej przez ponad rok był senior strategy managerem w V&P, pracując m.in. dla Hebe, Dużego Bena oraz Nivei. Przed rozpoczęciem pracy w V&P Guzik przez osiem lat pracował w agencji Tequila\TBWA, odpowiadał za strategię dla takich klientów jak: Tyskie, Lech Pils, Nivea, Tymbark, Galeria Północna, Fortum, Aquafresh, Wrigley, ING Bank i Maxwell House.
Ponadto stanowisko business unit director w V&P objął Mateusz Cygan, który ma zarządzać działem client service agencji i odpowiadać za rozwój oferty z zakresu paid media. Do zadań nowego dyrektora należeć będzie też organizacja pracy oraz rozwój kompetencji w dziale client service, a także przygotowanie i zarządzanie ofertą agencji w zakresie zakupu mediów.
Cygan do V&P, w której zaczynał swoją karierę zawodową, wraca po pięciu latach przerwy – przez ostatnie dwa lata zarządzał działami marketingu po stronie klienta (Gamivo i BrandLine Group), a wcześniej przez trzy lata piastował stanowisko client service director/interactive w agencji GPD.
(AMS, 15.09.2021)