"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Milionerzy"  |  Właściciel kanału Active Family  |  Piotr Krysiak  |  Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej szuka  |  Mastermind Media kupi media  |  Letnia kampania MKiDN  |  Meta  |  AFP uruchamia platformę  |  Omnicom rośnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Panasonic sponsorem "You Can Dance - nowa generacja" w TVP 2

Działąnia promocyjne będą się odbywały na social mediach programu i gwiazdy programu - Idy Nowakowskiej (fot. materiały prasowe)

Panasonic został sponsorem technologicznym pierwszej edycji programu "You Can Dance - nowa generacja". Emisja pierwszego odcinka w TVP 2 odbyła się w piątek 10 września.

Marka ma nadzieję zwiększyć świadomość słuchaczy na temat swojego portfolio audio. W każdym odcinku programu widzowie będą widzieli głośniki firmy w salach prób. Uczestnicy skorzystają ze słuchawek Panasonic. Komunikacja promocyjna będzie się również odbywać na social mediach programu i prowadzącej Idy Nowakowskiej, która codziennie ma zamieszczać zdjęcia, na których korzysta ze sprzętu firmy.

(KAP, 13.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.