Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Zdrowia wybrało Fabrykę Marketingu do kampanii edukacyjnej

Kampania jest częścią programu "Narodowa Strategia Onkologiczna 2020-2030" (fot. Pawel Wodzynski/East News)

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia. Będzie odpowiedzialna za stworzenie ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej mówiącej o szkodliwości spożywania cukru i jego negatywnym wpływie na zdrowie.

W ramach umowy agencja zajmie się prowadzeniem działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych. Kampania ma być skierowana do trzech grup docelowych: dzieci do 5. roku życia, młodzieży oraz kobiet i mężczyzn do lat 50. Działania są częścią programu "Narodowa Strategia Onkologiczna", który potrwa do 2030 roku.

W przetargu wzięło udział dziewięć agencji. Wartość działań promocyjnych akcji wyniesie ponad 25 mln zł netto. Fabryka Marketingu będzie odpowiedzialna za kreację i strategię. W ramach kampanii mają powstać po trzy spoty telewizyjne i viralowe, dziewięć filmów edukacyjnych, zapowiedziano również działania digitalowe.

Kilka dni temu Fabryka Marketingu razem z Tears of Joy wygrały przetarg na zakup mediów dla kampanii Ministerstwa Zdrowia prowadzonych w mediach społecznościowych.

(KAP, 13.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.