Widownia opolskiego festiwalu poniżej 1,5 mln. TVP 1 liderem w grupie ogólnej
Najwięcej widzów przyciągnął koncert "Od Opola do Opola" (screen Vod.tvp.pl)
58. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu od piątku do niedzieli oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 1,49 mln widzów - o 274 tys. mniej niż zeszłoroczną edycję. Telewizyjna Jedynka zachowała pozycję lidera w czasie transmisji, ale tylko w grupie ogólnej.
TVP 1, transmitując opolski festiwal, gromadził średnio 14,31 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, co dało antenie pozycję lidera. W tym czasie udział TVP 2 wynosił 10,45 proc., TVN - 7,19 proc., a Polsatu - 5,68 proc. W grupie komercyjnej Jedynka z 9,17 proc. przegrywała z TVP 2 (10,92 proc.) i TVN (9,75 proc.).
Najwięcej widzów - 2,16 mln - przyciągnął do TVP 1 koncert piątkowy "Od Opola do Opola".
W poniedziałek 6 września w ramach festiwalu zorganizowany został jeszcze koncert "Scena alternatywna".
Przed rokiem opolski festiwal oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 1,77 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 07.09.2021)