Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia opolskiego festiwalu poniżej 1,5 mln. TVP 1 liderem w grupie ogólnej

Najwięcej widzów przyciągnął koncert "Od Opola do Opola" (screen Vod.tvp.pl)

58. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu od piątku do niedzieli oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 1,49 mln widzów - o 274 tys. mniej niż zeszłoroczną edycję. Telewizyjna Jedynka zachowała pozycję lidera w czasie transmisji, ale tylko w grupie ogólnej.

TVP 1, transmitując opolski festiwal, gromadził średnio 14,31 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, co dało antenie pozycję lidera. W tym czasie udział TVP 2 wynosił 10,45 proc., TVN - 7,19 proc., a Polsatu - 5,68 proc. W grupie komercyjnej Jedynka z 9,17 proc. przegrywała z TVP 2 (10,92 proc.) i TVN (9,75 proc.). 

Najwięcej widzów - 2,16 mln - przyciągnął do TVP 1 koncert piątkowy "Od Opola do Opola".

W poniedziałek 6 września w ramach festiwalu zorganizowany został jeszcze koncert "Scena alternatywna". 

Przed rokiem opolski festiwal oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 1,77 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 07.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.